loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 130 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

نیمار از افزایش وزن و زندگی‌ خصوصی خود صحبت می‌‌کند

 

اف سی کاتالونیا نیمار در مصاحبه با globoesporte از زندگی‌ خود و عادات خورد و خوراک ورزشی این بازیکن صحبت می‌‌کند.

نیمار در مورد بدن سازی خود می‌‌گوید: "دو بدن ساز برزیلی هستند به نام‌های ریکاردو سوسا و رافائل مارتینی که هم انسان خوبی‌ هستند و هم حرفه‌ای هستند. مارتینی از نظر ماهیچه‌ای با من کار می‌‌کند."

وی در مورد تغییر در زندگی‌ خود می‌‌گوید: "از چند ماه قبل بسیار بهتر شده ام. من هر چیزی که جلو من بود را می‌‌خورم اما الان برای نهار، در بعد از ظهر غذا می‌‌خورم و تقریبا هشت شب هم شام می‌‌خورم. من 4 تا 5 کیلو وزن اضافه کرده ام."

نیمار از خواستگاری یکی‌ از دختران برزیلی از خودش هم صحبت می‌‌کند و می‌‌گوید: "یک نامه با عکسی‌ از آن دختر به من رسید. عکس‌ها تقریبا حالت خاصی‌ داشتند و او از من خواسته بود که او را ببینم. نامه به انگلیسی بود و من از مترجم استفاده کردم."

این ستاره برزیلی از تحقیر در برابر آلمان هم صحبت می‌‌کند: "باور نمی‌‌کردم که دارد اتفاق می‌‌افتد. به اتاق خود رفتم و گریه کردم."

وی همچنین می‌‌گوید هیچ کینه‌ای از زونیگا بازیکن کلمبیای که وی را در جام جهانی‌ مصدوم کرد ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 685
  • بازدید ماه : 615
  • بازدید سال : 9,776
  • بازدید کلی : 40,112