loading...
اف سی کاتالونیا
neymar بازدید : 67 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

منچستر سیتی می خواهد پپ گواردیولا را جانشین پیگرینی کند. رئال مادرید قصد دارد آنخل دی ماریا را در فصل جابجایی زمستانی به سانتیاگو برنابئو بازگرداند اما برای این انتقال....

منبع؛

 

منچستر سیتی می خواهد پپ گواردیولا را جانشین پیگرینی کند. رئال مادرید قصد دارد آنخل دی ماریا را در فصل جابجایی زمستانی به سانتیاگو برنابئو بازگرداند اما برای این انتقال با پیوستن گرت بیل به شیاطین سرخ موافقت خواهد کرد. وین رونی براین باور است که توپ طلای سال 2014 باید به کریستیانو رونالدو برسد و یکی از دوستداران مورینیو عکس او را روی یک قطعه نان چینی حک کرد. این ها مهم ترین خبرهای فوتبال اروپا در شبی که گذشت است که در گزارشی به آنها اشاره می کنیم.

فوتبال اروپا مثل همیشه شب داغی را پشت را گذاشت. در گزارشی می خواهیم به مهم ترین اتفاقات و حوادث فوتبالی اروپا در شبی که گذشت نگاهی بیندازیم.

اینتر همچنان روی نوار ناکامی، ناپولی و سویا در راه درست و دینامو مسکو اولین راه یافته به دور بعد

اینتر در ادامه روند نتایج بد خود در زمین سن آتین فرانسه به تساوی دست یافت اما تاتنهام که در خانه استراس یونان به مصاف این تیم رفته بود به سختی توانست به نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. دینامو مسکو در ادامه روند نتایج خوب خود توانست برابر استوریل به پیروزی برسد و صعودش را به دور بعد نهایی کند.

برومو: نابولي واشبيلية في الطريق الصحيح.. بيل يعود الى البريمييرليغ - كرة القدم

سویا در ادامه درخشش خود در رقابت های لیگ اروپا توانست پیروزی ارزشمندی را در ورزشگاه خانگی خود برابر استاندارد لیژ به دست آورد. این تیم که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ اروپا به شمار می آید توانست از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و با نتیجه سه بریک به پیروزی برسد. اورتون هم بهترین نتیجه را به دست آورد و توانست با سه گل لیل را شکست دهد. ناپولی هم در ادامه روند رو به رشد خود توانست با سه گل یونگ بویز را شکست دهد تا نشان دهد که از نتایج بد خود در آغاز فصل فاصله گرفته است.

بیل به لیگ برتر انگلیس برمی گردد اما این بار برای شیاطین سرخ بازی می کند

یکی از داغ ترین خبرهای که در 24 ساعت گذشته در رسانه های انگلیسی منتشر شده است خبر بازگشت گرت بیل به لیگ جزیره است. این بازیکن ولزی در تاتنهام نمایش بسیار خوبی داشت و توانست نظر سران رئال مادرید را جلب کند. این بازیکن ولزی پس از کش و قوس های زیاد سرانجام با رقمی نجومی به رئال مادرید پیوست و تقریبا بازی های خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. بیل در فصل جاری هم با آسیب دیدگی مواجه شده است و چند بازی هست که نتوانسته برای رئال مادرید به میدان رود. ایسکو جانشین بیل نمایش بسیار خوبی داشته است و همین باعث شده تا زمزمه های درباره جدایی بیل از رئال مادرید به گوش برسد.

برومو: نابولي واشبيلية في الطريق الصحيح.. بيل يعود الى البريمييرليغ - كرة القدم

رسانه های انگلیسی نوشتند که رئال مادرید خود را آماده می کند تا بزرگ ترین غافل گیری را در فصل جابجایی زمستانی انجام دهد و آن معاوضه گرت بیل با دی ماریا است. دی ماریا در آخرین لحظات فصل جابجایی تابستانی با 59 میلیون پوند از رئال مادرید جدا شد تا پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند و به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود. دی ماریا در حالی از رئال مادرید جدا شد که فصل بسیار خوبی را با این تیم پشت سرگذاشت و هواداران رئال مادرید به شدت از جدایی او ناراحت شدند. الان سران رئال مادرید دوباره می خواهند دی ماریا را به سانتیاگو برنابئو برگردانند. باید ببینیم که در نهایت این انتقال صورت می گیرد یا نه.

رونی کریستیانو رونالدو را به مسی ترجیح داد

یکی از جالب ترین اظهار نظرهای که در 24 ساعت گذشته در فوتبال اروپا به زبان آورده شد به وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ برمی گردد. او تاکید کرد که کریستیانو رونالدو شایسته تر از لیونل مسی برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن در سال 2014 است.

رونی درباره این سوال که آیا رونالدو می تواند این جایزه را به دست اورد یا نه این گونه پاسخ داد: رونالدو فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت. براین باورم که شانس او برای رسیدن به توپ طلا بیشتر از دیگر بازیکنان است. از بین 23 بازیکنی که فیفا اعلام کرده است شانس رونالدو بیشتر از دیگر بازیکنان است. اگر توپ طلا به رونالدو برسد اصلا شگفت زده نخواهم شد. او در این دو سه سال آنقدر خوب کار کرد که لیونل مسی را هم پشت سرگذاشت. اگر بازیکن دیگری توپ طلا را کسب کند تعجب خواهم کرد چون رونالدو شایسته این جایزه است.

رونی سال ها با کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد هم بازی بود و توانست با او قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

انریکه و ستایش از مسی

سرمربی آبی-اناری ها از عملکرد بازیکن آرژانتینی خود شگفت زده شده است. او به ستایش از مسی پرداخت و گفت: آیا مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است؟ بدون شک جواب من بله است.

مسی در دیدار برگشت برابر آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هر دو گل آبی-اناری ها را به ثمر رساند تا شاگردان انریکه صعود خود را به دور بعد نهایی کنند.

برومو: نابولي واشبيلية في الطريق الصحيح.. بيل يعود الى البريمييرليغ - كرة القدم

گواردیولا هدف سیتی برای جایگزینی پیگرینی

منچستر سیتی هر چند با مالکان متمول خود در این چند سال متحول شده است و توانسته دو بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد اما این تیم هنوز در لیگ قهرمانان اروپا به تیمی باهویت و باشخصیت تبدیل نشده است. منچستر سیتی هر چند بازیکنان شاخص زیادی در اختیار دارد اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته نتایج خوبی به دست آورد. شکست این تیم در دیدار برابر زسکا مسکو باعث شد تا بسیاری به انتقاد از این تیم بپردازند.

پیگرینی سرمربی شیلیایی سیتی هر چند توانست این تیم را فصل قبل قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس کند اما در فصل جاری در لیگ قهرمانان اروپا بسیار ضعیف کار کرده است و تیم او با دو امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد و شانس بسیار کمی برای صعود از گروه خود دارد. روزنامه دیلی میرر انگلیس نوشت که سران باشگاه منچستر سیتی از نتایج این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند و قصد دارند تا پیگرینی را از کار برکنار کنند و گواردیولا را جانشین او کنند.

عکس روز

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی نتایج بسیار خوبی با این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به دست آورده است و توانسته این تیم را با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار دهد. چلسی با دیگر تیم ها فاصله زیادی دارد و تا الان شکستی را متحمل نشده است.

برومو: نابولي واشبيلية في الطريق الصحيح.. بيل يعود الى البريمييرليغ - كرة القدم

مورینیو همچنان که خودش می گوید یک مربی خاص است. او در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد به ویژه در بین هواداران چلسی که بسیار محبوب است. روزنامه مترو انگلیس تصویر جالبی را از مورینیو منتشر کرد. یکی از دوستداران این مربی پرتغالی عکس مورینیو را به شکل زیبایی روی نان چینی تزیین کرد که این نشان می دهد که این مربی پرتغالی تا چه اندازه محبوب است.

چلسی در حساس ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس باید در انفیلد به مصاف لیورپول برود که این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. چلسی از یک طرف می خواهد به روند بدون باخت خود ادامه دهد و شاگردان راجرز هم می خواهند با پیروزی در این دیدار به نتایچ بسیار بد خود در هفته های اخیر پایان دهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,169
  • بازدید ماه : 2,986
  • بازدید سال : 12,147
  • بازدید کلی : 42,483