loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 70 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 اف سی کاتالونیا/ لوئیس سوارز به خاطر عدم گل زنی در لالیگا ناراحت است، اما اذعان می کند که دیشب توپ نمی خواسته وارد دروازه والنسیا شود.

به گزارش گل، مهاجم اروگوئه ای تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در برابر آپوئل گل زنی کند، اما هم چنان در لالیگا موفق به این امر نگردیده است. 
او در دیدار دیشب برابر والنسیا دو موقعیت داشت، یکی را در نیمه اول از دست داد، اما در نیمه دوم گل زد که کمک داور به اشتباه آن را آفساید اعلام نمود.

مهاجم سابق لیورپول پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این یک وضعیت عجیب و غریب است. توپ وارد دروازه نمی شد، اما من هم چنان تلاشم را می کنم.
دروازبان گل اول را نجات داد، اما بر روی صحنه دوم من خیلی عصبانی شدم چون می دانستم اصلا آفساید نبوده است.

چون که من لحظه قبلش به سمت راست رفتم و یک گام به عقب برداشتم و مطمئن شدم که در آفساید نیستم. به همین دلیل من عصبانی شدم، گل به ناحق مردود اعلام شد."

با این وجود، سوارز اعتقاد دارد او با مسی و نیمار می توانند در ادامه یک خط حمله هماهنگ و خطرناک را تشکیل دهند.

سوارز گفت: " ارتباط من با مسی و نیمار درون زمین در حال بهبود است. اما بازیکنان دیگر هم می توانند به تیم کمک کنند."

در واقع سوارز بسیار خوشحال بود که سرجیو بوسکتس موفق شده گل زنی کند و بازی را با پیروزی به اتمام برسانند.

مرد سابق آژاکس می گوید: " در بازی هایی مثل این که شما می دانید حریف سر سختی پیش رو دارید، باید از فوتبال بازی کردن لذت ببرید و تیم خود را تقویت کنید.
البته می توانست وضعیت کاملا متفاوت شود، آن ها شانس هایی داشتند که می توانستند ما را شکست دهند، اما پس از آن ما دوباره برگشتیم."

پیروزی شیرین بارسلونا در مستایا فاصله دو امتیازی آن ها در صدر جدول را هم چنان با رئال مادرید حفظ کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,149
  • بازدید ماه : 2,966
  • بازدید سال : 12,127
  • بازدید کلی : 42,463