loading...
اف سی کاتالونیا
neymar بازدید : 73 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

 الکسیس سانچز، مهاجم تیم آرسنال، رقابت در لیگ برتر انگلستان را از لالیگا و سری آ سخت تر می داند.
این ملی پوش شیلیایی در گفتگو با Daily Star، علیرغم اینکه لیگ برتر را سخت تر عنوان کرد، اما بازی در این لیگ را نیز لذت بخش می داند.

منبع،

 

 الکسیس سانچز، مهاجم تیم آرسنال، رقابت در لیگ برتر انگلستان را از لالیگا و سری آ سخت تر می داند.
این ملی پوش شیلیایی در گفتگو با Daily Star، علیرغم اینکه لیگ برتر را سخت تر عنوان کرد، اما بازی در این لیگ را نیز لذت بخش می داند.

بعد از سپری کردن دوره هایی در لالیگا و سری آ در تیم های بارسلونا و اودینزه، این بازیکن 25 ساله احساس می کند که اکنون برای قضاوت در میان این لیگ ها جایگاه مناسبی دارد. او گفت:

"در مقایسه با لیگ های دیگری که در آنها بازی کرده ام، اینجا سخت ترین است اما من واقعاً این را دوست دارم. قبل از امضای قرارداد، مردم به من می گفتند که آرسنال چقدر بزرگ بوده است و چقدر بازیکنان با کیفیتی داشته است. حالا من اینجا هستم و در تمرینات به هم تیمی هایم نگاه می کنم و متوجه می شوم."

از وقتی در تابستان بارسلونا را به مقصد آرسنال ترک کرد، در تمام نقاط خط حمله برای توپچی ها بازی کرده است و می گوید که در سمت چپ احساس راحتی بیشتری دارد.

"من می توانم بدوم و توپ را روی پای راستم بیاورم، اگرچه تا زمانی که در ترکیب تیم حضور داشته باشم و روی نیمکت ننشینم، بازی کردن در هر پستی برایم خوب خواهد بود. اگر بازی نکنم، به مانند این است که توپ را از من گرفته اند.

می خواهم همه چیز را فتح کنم و به مربیان و بازیکنانی که داریم نگاه می کنم و با ذهنیت پیروزی، نگرش و جاه طلبی آنها، قطعاً می توانیم عناوینی فتح کنیم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 934
  • بازدید ماه : 2,751
  • بازدید سال : 11,912
  • بازدید کلی : 42,248