loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 67 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

             نیمار: افتخار بزرگی است که می توانم در کنار مسی و سوارز بازی کنم

 

نیمار اذعان می کند که دوست دارد دوباره در برابر آژاکس و رئال مادرید گل زنی کند.

به گزارش الموندو دپورتیوو، نیمار در کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی با آژاکس شرکت کرده و به برخی از سوالات خبرنگاران پاسخ داده است.

در مورد تیم آژاکس: "آن ها یک تیم جوان هستند که از زمانی که وارد زمین مسابقه می شوند تا انتها می جنگند. آژاکس خط دفاع و حمله قدرتمندی دارد."

مثلث MSN (مسی - نیمار و سوارز): "افتخاری بزرگی است که من می توانم در کنار مسی و سوارز بازی کنم. امیدوارم بتوانیم که به تیم بارسلونا کمک کنیم. لوئیز سوارز یک بازیکن بزرگ و انسان فوق العاده است که فوتبال را خیلی دوست دارد. لوئیز در تمرینات به من خیلی کمک می کند و امیدوارم که در زمین هم به من کمک کند."

هماهنگی نیمار و مسی: "با گذشت زمان و انجام تمرینات در کنار یکدیگر و البته کمک مربیان، شرایط ما بهتر شده و ایجاد نقاط مشترک باعث شده که من و مسی زودتر با هم تطبیق پیدا کنیم."

تعویض نشدن مسی برابر ایبار: " لئو می تواند در دیدار شنبه شب رکورد فوق العاده را بشکند. به نظر من باقی ماندن او در دیدار برابر ایبار نیز تصمیم درستی بود. مسی پاس گل های زیادی می دهد و بازی سازی می کند. به نظر من او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و بسیار خوشحالم که هم باشگاهی لئو می باشم."

مسی به شما گفت بهترین بازیکن جهان می شوید؟: " بله ، مسی درحال حاضر 4 توپ طلای جهان را دارد و احتمالا توپ طلای پنجم و ششم را هم خواهد گرفت ولی من از حرف های او بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم."

تمرکز در برابر آژاکس قبل از بازی ال کلاسیکو: "ما باید دقت کنیم که به بازی فکر کنیم که در حال حاضر درگیر آن هستیم ، مطمئنا ما بعد از بازی با آژاکس بر روی بازی با رئال تمرکز خواهیم کرد."

گل زدن به آژآکس و رئال مادرید: "می خواهم دوباره این کار را تکرار کنم."

گرت بیل و از دست دادن ال کلاسیکو: "رئال مادرید تیم بزرگی است و به یک بازیکن متکی نیست. گرت بیل بازیکن بزرگی است اما ما به بازیکن فکر نمی کنیم و بر روی کل تیم تمرکز می کنیم."

هنوز فشار گل زدن را احساس می کنید؟ : "نه من نگران این موضوع نیستم ، من با تمام وجود بازی میکنم و احساس میکنم در خانه ام هستم و توانسته ام خودم را با شرایط اینجا تطبیق دهم."

دلیل بازی دادن لوئیز انریکه به شما؟ : "من بسیار خوشحال هستم که او مرا برای بازی ها انتخاب میکند ، انریکه هم مثل ما یک بازیکن بوده و به خوبی درک میکند که طرز فکر من چگونه است.

غیر از تمرین کردن چه کاری برای بهبودت انجام می دهد؟ "من بسیار تلاش میکنم تا شرایط مربی را درک کنم و خود را با تناسب اندام خوبی در بازی حاضر کنم."

تمدید قرارداد در سال های پیش رو؟ "من در اینجا زندگی رویایی دارم ، اکنون توانسته ام خودم را با تیم هماهنگ کنم و اینجا احساس راحتی میکنم ، درباره موضوع قراردادم همه چیز را بررسی کردم . اکنون همه چیز خوب و درست است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 2,895
  • بازدید سال : 12,056
  • بازدید کلی : 42,392