loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 68 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

            متیو: از اینکه مقابل رئال مادرید در سمت چپ قرار گرفتم، سورپرایز شدم

 

بنزین بیشتر روی آتش بارسلونا. مدافع فرانسوی، جرمی متیو روز یکشنبه با برنامه Le Club Liza از شبکه RTL صحبت کرد و اذعان کرد که از حضور در سمت چپ خط دفاعی بارسلونا در ال کلاسیکو متعحب شده است چرا که از ابتدای فصل به عنوان مدافع مرکزی بازی کرده بود اما تصمیم لوچو را قبول کرده است.

            متیو: از اینکه مقابل رئال مادرید در سمت چپ قرار گرفتم، سورپرایز شدم

 

بنزین بیشتر روی آتش بارسلونا. مدافع فرانسوی، جرمی متیو روز یکشنبه با برنامه Le Club Liza از شبکه RTL صحبت کرد و اذعان کرد که از حضور در سمت چپ خط دفاعی بارسلونا در ال کلاسیکو متعحب شده است چرا که از ابتدای فصل به عنوان مدافع مرکزی بازی کرده بود اما تصمیم لوچو را قبول کرده است.

بنا به گزارش AS، متیو گفت: "من از اینکه بازی را در سمت چپ آغاز کردم، سورپرایز شدم، اما این مربی است که تصمیم می گیرد. همچنین فکر می کنم برای لوئیز سوارز نیز مایه تأسف است که در جناحین بازی کند. او یک مهاجم زاده شده است.

ما شروع خوبی داشتیم، اما واقعاً روی ضد حملات، که قدرت فوق العاده رئال مادرید است، بی دفاع بودیم. آنها با گل دوم خود واقعاً به ما ضربه زدند. اگرچه ما بازیکنان بلند قامتی چون پیکه، بوسکتس و من را در تیم داریم، اما واقعیت این است که روی ضربات شروع مجدد و توپ های مرده مشکل داریم. ما باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

من هیچ شکی به این تیم و کارهایی که می تواند انجام دهد ندارم. ما بازیکنان فوق العاده ای داریم. فکر می کنم در اوج کارنامه خود قرار دارم، به بارسلونا پیوسته ام و به ترکیب تیم ملی فرانسه نیز راه یافته ام. قبلاً، عادت کرده بودم که ال کلاسیکو را از تلویزیون تماشا کنم، اما حالا در آن بازی کرده ام."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 937
  • بازدید ماه : 2,754
  • بازدید سال : 11,915
  • بازدید کلی : 42,251