loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 56 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (1)

 

مارک بارترا مدافع جوان باشگاه بارسلونا در مصاحبه با BeIN Sports گفت زمانی که نام نامزدهای توپ طلا را مشاهده کرد اما اثری از سوارز نیافت شگفت زده شد .

 

مارک بارترا مدافع جوان باشگاه بارسلونا در مصاحبه با BeIN Sports گفت زمانی که نام نامزدهای توپ طلا را مشاهده کرد اما اثری از سوارز نیافت شگفت زده شد .

بارترا گفت : " من شگفت زده شدم . واقعا . من فکر میکنم که او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و سال دیدنی و جذابی را پشت سر گذشته و من فکر میکنم سوارز استحقاق نامزد شدن را داشت " .

 

لوئیس سوارز در حالی نامزد دریافت توپ طلا نشده است که مدتی پیش جایزه ی کفش طلای خود را دریافت کرد . این مهاجم اروگوئه ای فصل گذشته عملکرد فوق العاده در لیگ جزیره داشت و برای لیورپول موفق شد 31 گل به ثمر برساند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیما در تاریخ 1393/08/09 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا بخش روزنامه ها،آپدیت نمیشه؟؟؟
پاسخ : آپدیت می شود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,092
  • بازدید ماه : 2,909
  • بازدید سال : 12,070
  • بازدید کلی : 42,406