loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 70 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (1)

 

جرارد پیکه مدافع سابق باشگاه منچستر یونایتد اذعان کرده که دوست دارد در بارسلونا بماند.

 

جرارد پیکه مدافع سابق باشگاه منچستر یونایتد اذعان کرده که دوست دارد در بارسلونا بماند.

با وجود آن که پیکه تنها 3 بار از ابتدا در ترکیب ابتدایی این فصل بارسلونا جای داشته و بیشتر مواقع پشت سر جرمی متئو و ماسکرانو قرار گرفته است، اصرار دارد که مایل است کارش را در نیوکمپ ادامه دهد.

بازیکن 27 سال در گفت و گو با دیلی میل می گوید: " من عاشق این باشگاه و تاریخش هستم. به سبک و فرم بازی بارسلونا علاقمندم و با مردم کاتالونیا ارتباط کامل دارم.
من در حال حاضر در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم و دوست دارم در این جا بمانم. به هیچ وجه قصد ندارم الان یا بعد باشگاه را ترک کنم.
قراردادم را به تازگی تمدید کرده ام و می خواهم مانند پویول در همین تیم بازنشسته شوم. هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، اما من در حال حاضر عاشق بارسلونا و مهم تر از همه مردم این شهر هستم. من اینجا را ترک نمی کنم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدعلی در تاریخ 1393/07/16 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوبی؟
چه وب خوشکل و زیبایی داری
میای تبادل لینک؟
خب اول منو با اسم تفریحی و فان لینک کن
و بیا تو قسمت تبادل لینک اتوماتیک اسم سایتتو ثبت کن
مرسی
راستی اومدی نظر یادت نره ها
Shahed_b_br98.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 404
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 3,095
  • بازدید سال : 12,256
  • بازدید کلی : 42,592