loading...
اف سی کاتالونیا
neymar بازدید : 74 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

لئو مسی، دارنده چهار توپ طلا روز پنجشنبه در رویدادی تبلیغاتی شرکت کرد و در مورد طیف وسیعی از موضوعات به گفتگو پرداخت که AS آنها را منتشر کرده است.

لئو مسی، دارنده چهار توپ طلا روز پنجشنبه در رویدادی تبلیغاتی شرکت کرد و در مورد طیف وسیعی از موضوعات به گفتگو پرداخت که AS آنها را منتشر کرده است.

فینال چمپیونزلیگ سال 2011، یک دیدار کلاسیک اروپایی: "در آن بازی مقابل منچستر یونایتد همه چیز برای ما خوب پیش رفت؛ ما در تمام طول بازی کنترل توپ را در اختیار داشتیم."

جایگاه در تاریخ: "نمی دانم که چه جایگاهی در تاریخ خواهم داشت و در موردش نیز فکر نمی کنم. من فقط تلاش می کنم تا پیشرفت کنم و کارها را همانطور که تاکنون انجام داده ام، انجام دهم. می خواهم عناوین بیشتری فتح کنم."

تغییر چشم انداز: "در حال حاضر به بازی کردن در هیچ جای دیگری فکر نمی کنم، هرچند زندگی پر از شگفتی هاست. من تنها به بارسلونا فکر می کنم."

نیـمار: "نمی دانم که او کی برنده توپ طلا خواهد شد اما با این مهارت ها و با توجه به شرایطی که دارد، روزی برنده خواهد شد. در مورد همکاری ما نیز، باید بگویم که امسال نسبت به فصل گذشته نزدیک تر بازی می کنیم. او بازیکن فوق العاده ای است و همکاری در زمین با او، یک مزیت محسوب می شود. من رابطه خیلی خوبی با نیمار دارم، او پسر فوق العاده ای است. ما در داخل و خارج از میدان با هم خوب هستیم."

تفاوت های میان تاتا مارتینو و لوئیز انریکه: "هر مربی روش کاری خاص خود را دارد. لوئیز انریکه نیز کارها را به روش خود انجام می دهد و ما سعی می کنیم تا دستور العمل های او برای فتح عناوین قهرمانی را دنبال کنیم. مقایسه کردن یک مربی با مربی دیگر هیچ معنایی برای من ندارد."

تمدید قرارداد: "این خیلی سریع و راحت بود. ما در عرض دقایقی به توافق رسیدیم و من هیچ تردیدی نسبت به ماندن در اینجا نداشتم."

پست و پاس ها: "وقتی شما با یک مهاجم نوک بازی می کنید، شانس های بیشتری برای پاس گل دادن وجود خواهد داشت. این نحوه پیش روی بازی هاست، و چیزی بیشتر از این نیست. من آزادی زیادی برای حرکت در داخل زمین دارم، و مربی به من گفته است که این کار را بکنم و من در مقابل خود دو نقطه مرجع دارم. من با آزادی بیشتری بازی کرده و حرکات بیشتری طراحی می کنم. سال های قبل هم من پاس گل می دادم، و این چیز عجیبی نیست."

کریـستیانو: "همانطور که بارها گفته ام، با کریستیانو رقابت نمی کنم. من بازی خود را انجام داده و کار خود را می کنم. علاقه ای ندارم که با او یا هرکس دیگری رقابت کنم؛ جوایز فردی حداقل اهمیت را برای من دارند."

استفراغ در داخل زمین: "قطعاً هیچ مشکلی وجود ندارد."

آرژانتین: "مثل هر سال دیگری، امسال نیز نرمال و عادی بود، و هرکس که دعوت شده باید برود. لوئیز انریکه به ما نگفته است که نباید برویم، او به ما گفته که کاری که معمولاً انجام می دادید را انجام دهید. من دعوت شده ام و به اردوی تیم ملحق خواهم شد."

بارسلونا: "وقتی یک مربی جدید به تیم می آید روش کاری شما نیز نسبت به قبل تغییر می کند چرا که همه آنها روش کاری خاص خود را دارند. این تیم رشد خواهد کرد، و کمی برای هماهنگی زمان لازم است. ما باید در زمینه های زیادی پیشرفت کنیم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 990
  • بازدید ماه : 2,807
  • بازدید سال : 11,968
  • بازدید کلی : 42,304