loading...
اف سی کاتالونیا
محمد حسین صادقی بازدید : 46 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

ستاره اروگوئه ای تیم بارسلونا اعتقاد دارد که برای دیدار برابر رئال مادرید آماده است.

 

ستاره اروگوئه ای تیم بارسلونا اعتقاد دارد که برای دیدار برابر رئال مادرید آماده است.

لوئیز سوارز در گفت و گو با De Telegraaf می گوید: "در ماه های گذشته من مانند دیوانه ها تمرین می کردم. حقیقت این است که ابتدا فکر کردن به بازگشت و ایجاد تمرکز سخت بود، اما من کارم را آغاز کردم و هر هفته تلاشم را بیشتر می کردم و هم تیمی هایم نیز از من پشتیبانی می کردند."

لوئیز سوارز فصل گذشته موفق شد 31 گل برای لیورپول به ثمر برساند و کفش طلای فوتبال اروپا را به همراه کریس رونالدو ببرد. لوئیزیتو در مورد بازی کردنش در ال کلاسیکو گفت: "من با انگیزه و مشتاقم تا در ال کلاسیکو بازی کنم، اما لوئیز انریکه باید تصمیم گیری کند.

 

می خواهم از دو نفر تشکر کنم که همیشه برایم مانند پدر بودند. یکی مارتین لاسارته که برای اولین بار به من اعتماد کرد و اجازه داد در تیم ملی اررگوئه بازی کنم و دیگری کنی داگلیش که زمانی که در لیورپول بودم همیشه از من حمایت کرد. آن ها مانند پدر دوم من بودند و من مدیون آن ها هستم. داگلیش به من کمک کرد تا در سخت ترین لیگ اروپا موفق شوم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلیل شکست های اخیر بارسا؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,097
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 12,075
  • بازدید کلی : 42,411